New templates on your Email

‘द भ्वाइस अफ नेपाल’को कोच बनेपछि धेरै कुरा सिक्न पाएको छुः प्रमोद खरेल

गायक प्रमोद खरेलले आफू व्यवसायीक गायक भएकाले हरेक किसिमको गीत गाउनुपर्ने बताएका छन् । ‘द भ्वाइस अफ नेपाल’को कोच बनेपछि अझै राम्रो गीत सार्वजनिक गर्नुपर्ने दबाब महशुश गर्नुभएको छ कि छैन भन्ने प्रश्नमा उनले भने–‘एक प्रकारले त दबाब हुन्छ नै । तर, मैले आफ्नो काममा पनि ध्यान दिनपर्छ । भ्वाइसको सेटमा हरेक विधामा गीत गाउन सक्ने प्रतियोगीहरुसँग भेट हुन्छ । यसैले पनि मैले सिक्नुपर्ने कुराहरु पनि फराकिलो बनेर जान्छ । मैले, प्रतियोगीहरुबाट धेरै कुराको अध्ययन गर्न पाएको छु ।’

प्रमोदले ट्यालेन्टहरुलाई कोच गरेपछि आफूले पनि राम्रो गर्नुपर्छ भन्ने दबाब हुने स्विकार गरे । साथमा उनले भने–‘म कोच भन्दा पहिले एक व्यवसायिक गायक हुँ । मैले कसरी गाइरहेको छु, बजारले मबाट कस्तो गीतको अपेक्षा गर्छ भन्ने पनि मैले ध्यान दिन आवश्यक छ । मेरो स्वर कसरी प्रयोग भैरहेको छ भन्ने पनि याद गर्नुपर्छ । मैले फरक फरक जनराका गीत गाउनुपर्छ ।’

प्रमोदले आफू कोच भएपनि नभएपनि म्यूजिकको विद्यार्थी भएको नाताले राम्रो काम गर्नुपर्छ भन्ने सधै हुने गरेको सुनाए । आफू बजारको गायक भएकाले पनि न्यायपूर्ण काम गर्नुपर्ने प्रमोदको तर्क छ ।



Bijay Awaj

Post a Comment

0 Comments