New templates on your Email

सुदर्शन थापाः जसले यी कलाकारलाई स्टार बनाए

नायक प्रदिप खड्का ‘स्केप’ नामक चलचित्रमा अभिनय गरेपछि निराश बने । उनी, अष्ट्रेलिया जाने तयारीमा समेत लागेका थिए । तर, चलचित्र ‘प्रेमगीत’का लागि नायकको खोजी भएको थाहा पाएपछि उनी यो चलचित्रको टिमको सम्पर्कमा आए । यो चलचित्रले उनलाई स्टार बनाइदियो । चलचित्रका निर्देशक थिए सुदर्शन थापा । सुदर्शन लभ स्टोरी चलचित्र बनाउन माहिर मानिन्छन् । सुदर्शनको यो लभ स्टोरी चलचित्रले प्रदिपलाई स्टार बनायो ।

नायक पल शाह चलचित्र ‘नाई नभन्नु ल ४’बाट उदाए । म्यूजिक भिडियोमै उनको क्रेज गज्जब थियो । यो चलचित्रले उनलाई चलचित्र क्षेत्रमा पाइला राख्न ठूलो सहयोग गर्यो । तर, जब उनले चलचित्र ‘म यस्तो गीत गाउँछु’मा अभिनय गरे, यसपछि भने उनको क्रेज चुलियो ।

चलचित्रले राम्रो कलेक्शन गर्दा पलको क्रेज हलमा देखियो । यो चलचित्रका निर्देशक थिए, सुदर्शन थापा । थापाको निर्देशनमा बनेको चलचित्रले पललाई स्टार नायक बनाइदियो । उनले, यसपछि ‘जोनी जेन्टलम्यान, वीर विक्रम २’ जस्ता चलचित्रमा काम गरेपनि उनलाई खासै फाइदा भएन । चलचित्र ‘शत्रु गते’को बम्पर व्यापारमा उनको योगदान खासै देखिएन । उनै, पल फेरि निर्देशक थापाकै निर्देशनमा बनेको चलचित्र ‘म यस्तो गीत गाउँछु २’को रिलिजको प्रतिक्षामा छन् ।

नायिका पूजा शर्माले चलचित्र ‘थ्री लभर्स, मेरो बेष्ट फ्रेन्ड’ जस्ता चलचित्रमा काम गरेकी थिइन् । दुबै चलचित्रमा उनी नोटिस भइनन् । यसपछि, उनको टिमअप निर्देशक सुदर्शन थापासँग भयो । थापासँग उनले ‘मधुमास र चंखे शंखे पंखे’मा काम गरेपनि हिट हुन सकिरहेकी थिइनन् ।

उनै, सुदर्शनले निर्देशन गरेको चलचित्र ‘प्रेमगीत’ले पूजालाई स्टार बनायो । यसपछि, पूजाले सुदर्शनसँग निरन्तर सहकार्य गरिरहेकी छिन् । ‘म यस्तो गीत गाउँछु, रामकहानी, म यस्तो गीत गाउँछु २’ लगायतका चलचित्रमा पूजा र सुदर्शनको सहकार्य जारी छ । पूजा चलचित्र क्षेत्रमा आज सर्वाधिक व्यस्त नायिकको रुपमा पर्छिन् ।

नायक आकाश श्रेष्ठले चलचित्र ‘म त तिम्रै हुँ, ब्ल्याक’ जस्ता चलचित्रमा काम गरेपनि सफल हुन सकेका थिएनन् । यसपछि, आकाशले निर्देशक सुदर्शन थापाको निर्देशनमा बनेको चलचित्र ‘रामकहानी’मा काम गरे । यसपछि भने उनी चलचित्र क्षेत्रमा नोटिस भए । आज आकाशको हातमा चलचित्रको अभाव छैन । ‘पोई पर्यो काले, सम्हालिन्छ कहिले मन, संझना विर्सना’ लगायतका चलचित्रमा उनले काम गरेका छन् ।

नायक आर्यन सिग्देल चलचित्र ‘किस्मत’बाट उदाएका थिए । यी चकलेटी नायकले यो चलचित्रबाट दर्शकको माया राम्रो पाएका थिए । जब उनले चलचित्र ‘मेरो एउटा साथी छ’मा काम गरे, यसपछि उनको डिमाण्ड रातारात चुलियो । आर्यन चलचित्र क्षेत्रमा सर्वाधिक खोजिने र रोजिने नायक बने । यो चलचित्रले आर्यनलाई स्टार मात्र बनाएन, अभिनय राम्रो गर्न सक्ने कलाकारको रुपमा पनि चिनायो । सुदर्शन थापा निर्देशित यो लभ स्टोरी चलचित्रले नयाँ आयाम कायम गर्यो । चलचित्र क्षेत्रमा आर्यनको बलियो पकड बन्न पुग्यो ।

नेपाली चलचित्र क्षेत्रमा निर्देशक थापाले केही कलाकारलाई स्टार बनाएका छन् । उनीसँग काम गर्न आजपनि कलाकारहरु लालयित हुने गरेका छन् ।

मैले स्टारसँग काम गरेको छैनः सुदर्शन
निर्देशक सुदर्शन थापा आफूले अहिलेसम्म स्टार कलाकारसँग काम नगरेको बताउँछन् । उनले भने–‘मैले अहिलेसम्म स्टार कलाकारसँग काम गरेको छैन । जतिपनि कलाकार छन् उनीहरुलाई स्टार बनाएको छु ।’

सुदर्शनले कुनै पनि कलाकारमा अरुले नदेखेको गुण आफूले देखेपछि नै चलचित्रमा लिने गरेको सुनाए । उनले भने–‘मैले कुनै पनि कलाकारको लुक्स र उसको अनुहारमा भएको अभिनयको संभावना देखेपछि मात्र काम गर्छु । केही असफल कलाकार भित्र पनि हिट हुने पक्ष हुन्छ । उसले, सही निर्देशन पायो भने काम गर्न सक्छ भनेपछि मैले काम गरेको छु ।’ अरुले नदेखेको गुण आफूले देखेपछि नै कुनै कलाकारसँग काम गर्ने गरेको सुदर्शनले बताए ।



Bijay Awaj

Post a Comment

0 Comments